Aktuální plán cvičení na 35. týden (29.8.-4.9.2016) najdete v záložce ROZVRH
 
 
 
FIT:KO TÁBOR / 15. - 19. 8. 2016
 
V srpnu budeme pořádat příměstský tábor plný pohybu a zábavy. Je určený pro kluky a holky ve věku od 5 do 13 let.
 
Podrobnější informace na plakátu:
 
Přihláška pro zájemce ke stažení:
 
 
BENCH PRESS COMPETITION 25. PROSINCE 2015 od 15:00 - velký sál Fit:ka
 
Bez váhových kategorií, vítěze určuje rozdíl jednoho zdvihu, maximálně vytlačené váhy, dle pravidel (silového trojboje) a aktuální tělesné hmotnosti. Maximálně tři pokusy na čince. Soutěž se bude konat v tělocvičně JVS fitka. V ceně startovného 200,- Kč: tričko, občerstvení, posilovna k rozcvičení a hlavně zábava. Soutěž bude doprovázena zábavným programem. Rádi přivítáme všechny odvážné a Vánočně naladěné publikum.
 
 
PAVOL JABLONICKÝ / Exhibice 28.3.2015 od 15 hod.
 
Přijďte se podívat do fitka na exhibici nejúspěšnějšího českého kulturisty Pavola Jablonického, vstup zdarma. Profesionální kulturista federace IFBB a také bývalý státní trenér České republiky v kulturistice. V roce 1987 se stal mistrem Evropy a rok později mistrem světa v kategorii do 90 kg. Je šestinásobným účastníkem nejprestižnější kulturistické soutěže světa Mr. Olympia. V roce 2004 obsadil jedenácté místo.
 
 
SPORTUJEME PRO KUBÍKA
 
V sobotu 22. listopadu 2014 od 9:00 do 15:00 hod se ve FIT:KU uskuteční charitativní akce “SPORTUJEME PRO KUBÍKA“. Bude v provozu posilovna, spinning, ve velkém sále se bude cvičit Step-aerobik a Body-form. Výtěžek ze vstupného bude použit pro Kubíka (9 let), který od narození trpí dětskou mozkovou obrnou. Aby mohl cvičit s námi, potřebuje chvíli pobýt v rehabilitačním centru v Piešťanech. Tak si přijďte zacvičit nebo se stavte třeba na kafe a akci podpořte i nesportovně. Děkujeme za účast, bude se na vás těšit.
 
 
Aerobik mix / pondělí a pátek 19:00-20:00  
 
Intenzivní aerobní lekce zaměřená na trénink kardiovaskulárního systému, redukci tuků, rozvoj pohybové koordinace a paměti. Hodina má rychlejší tempo, prvky a kroky aerobiku se spojují postupně do vazeb a výsledné choreografie. Každá lekce je zakončena posilováním břišních svalů a strečinkem. Hodina není úplně vhodná pro ty, kteří nemají s aerobikem žádnou zkušenost. Tedy spíše pro mírně pokročilé. Jelikož se ale krokovým variacím a jednoduchým choreografiím při aerobiku nikde nevyhnete, můžete to vyzkoušet právě tady. Naučíte se zde základní názvosloví jednotlivých kroků a při dalších návštěvách se už budete cítit lépe a třeba už za pár hodin budete v aerobiku jako doma.
 
 
Body styling / středa 19:00-20:00  
 
Bodystyling rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Cvičební lekce se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie - stehna, hýždě a břišní svaly. Bodystyling je kombinace klasického aerobiku (ten slouží k zahřátí v úvodní části lekce) a posilování (tomu je věnována druhá část lekce). Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme. Cvičení je koncipováno tak, že se využívá převážně váhy vlastního těla. Pro zpestření se však používají i cvičební pomůcky - overbally, gumičky, činky, ručník. Neobejdete se také bez láhve vody, ručníku a pevné fitness obuvi.
 
 
Step aerobik / čtvrtek 19:00-20:00  
 
Step aerobik je založen na překonávání výškového rozdílu cvičebního stupínku (stepu) – tzn., na rozdíl od všech ostatních forem aerobiku jde o trénink ve vertikálním směru (nahoru a dolů ze stepu). Díky vertikálnímu charakteru pohybu je zajištěna dostatečná intenzita, přestože tempo cvičení je nižší než v hodinách klasického aerobiku a zároveň jde o cvičení méně zatěžující kloubní a vazivový aparát. Step aerobic je zaměřený zejména na svalstvo dolních končetin a hýždě. Při cvičení dochází k větší spotřebě energie než při jiných klasických aerobních aktivitách jako například joggingu či low aerobiku. Na druhou stranu jsou ale posilovány i ostatní partie a dochází tak ke komplexnímu procvičení celého těla.
 
 
Aerobik s Gym Ball
 
Jde o velmi variabilní druh cvičení. Zvládnou ho jak začátečníci, tak pokročilí. Při samotném cvičení se veškerá energie soustředí na všechny svalové skupiny a udržuje je neustále v plném napětí. Pomůže vám nejen se správným držením těla, ale i s problematickými partiemi a zlepší se i jeho pružnost. Dochází ke zpevnění svalů, zvýšení rozsahu pohybu v kloubech, posilování hluboko uložených svalů. Jedná se o cvičení aerobního charakteru na rytmickou hudbu.
 
 
Body form / pondělí 17:30-18:30 
 
Body form je cvičení aerobního charakteru, které pomáhá zvyšovat fyzickou kondici a posiluje a tvaruje celé tělo. V první půlce cvičení se zahřejeme jednoduchým cvičením na stepu a v druhé půlce se zaměříme na posilování a tvarování všech svalových partií, zejména těch problémových (střed těla). Na konci lekce samozřejmě nesmí chybět důležité protažení celého těla.
 
 
Spinning   
 
Spinning je skupinové cvičení na stacionárním kole (indorcycling), provozované s hudbou. Patří mezi aerobní cvičení, kdy si každý jezdec volí zátěž dle svých možností a cílů, tempo určuje rytmus hudby. Tento mladý sport probíhá pod vedením lektorů, je nenáročný na koordinaci pohybů, nezatěžuje kloubní systém a jeho cílem je celkové procvičení svalů nohou, hýždí, paží a trupu. Obzvláště velký důraz se klade na techniku jízdy na kole. Získané návyky lze využít v terénu a to jak na kole silničním, tak horském kole. Ve Spinningu existuje pět základních stylů jízdy a tři pozice rukou.
 
 
Pilates / pondělí 11:00-12:00, úterý 18:00-19:00 
 
Pilates je cvičební metoda stará více jak sto let, jejímž tvůrcem byl J.H.Pilates. Tento německý sportovec metodiku aplikoval sám na sobě a později si pro svou vysokou efektivitu našla oblibu po celém světě. Hlavním cílem Pilates je posílení středu těla, z kterého vychází síla a energie dále do celého těla. Pilates je kombinací několika druhů cvičení, částečně vychází z jógy, zahrnuje strečinkové cvičení, klasické silové cvičení a dechovou gymnastiku. Odbourává zvýšené napětí svalů zad, pánve a dolních končetin, čímž odstraňuje chronické bolesti zad. Také pomáhá efektivně posílit problémové partie těla a zlepšuje jeho držení.
 
 
Kardio zóna / pondělí - pátek 07:00-21:00  
 
V každém fit centru se většinou nachází kardio zóna a jak již logo naznačuje, výjimkou není ani to naše. Najdete u nás tři běžecké pásy, dva eliptické trenažéry a jeden veslovací trenažér. Kardiovaskulární trénink je nezbytný pro udržení fyzické kondice. Jedná se o vytrvalostní cvičení prováděné na kardio trenažérech, které rozvíjí srdečně cévní a dýchací systém. Konkrétně má vytrvalostní trénink pozitivní vliv na srdce, které posiluje skrz zvyšování srdečního objemu rozšiřováním srdečních komor. Pravidelné cvičení snižuje klidovou srdeční frekvenci a srdce pracuje ekonomičtěji. Má také pozitivní vliv na imunitu, kterou posiluje.
 
 
Trampolínky / zrušeno
  Jedná se o skupinové aerobní cvičení na energickou hudbu pod vedením zkušeného instruktora. Cvičení je určeno lidem jakéhokoli věku a fyzické zdatnosti, má jednoduchou choreografii, je velmi efektivní a poskytuje zábavu a radost z pohybu. Instruktor udává tempo, mění choreografii a kombinuje cviky tak, aby se procvičilo celé tělo. V lekci se kombinuje více druhů cviků na trampolínce i mimo ni včetně posilování problémových partií a strečinku, nabízí tak důležité procvičení a protažení celého těla. Cvičení na trampolínkách nemá složitou choreografii, nemusíte se učit žádné složité kombinace cviků, abyste s tímto sportem mohli začít.
 
 
Power-jóga / úterý 19:00-20:00, středa 10:00-11:00, čtvrtek 18:00-19:00  
 
Power jóga se začala cvičit v USA v druhé polovině devadesátých let, kdy několik cvičitelů jógy hledalo způsob, jak ji přiblížit širšímu okruhu lidí a udělat ji více dynamickou. Power jóga se od té doby stala velice populární a je zajímavou alternativou nejen k samotné józe, ale také například k aerobiku nebo pilates. Na rozdíl od tradiční jógy, kde se v jednotlivých pozicích setrvává poměrně dlouho, se v power józe pozice dynamicky střídají. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Power jóga je proto fyzicky náročnější než tradiční jóga a může tak pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy.
 
 
FIT BALL - cvičení na balónech / úterý 17:00-18:00
 
Fit Ball (balanční míč) je ideálním a dokonalým náčiním, které Vás donutí rozvíjet všechny pohybové schopnosti, zejména pohyblivost, koordinaci a rovnováhu. Již samotné sezení na míči zlepšuje správné držení těla a posiluje svaly v oblasti bederní páteře. Cvičení zvládne každý bez rozdílu věku a je určeno i těm, kteří začínají mít problémy se zády v důsledku ochabování svalstva celého těla. Výhody cvičení na míči jsou zejména zlepšení svalového napětí a koordinaci - při cvičení totiž procvičíte skutečně celé tělo, a to i svaly, které jsou hluboce uložené. Také posiluje svaly - nenásilná aktivace svaly posiluje, aniž byste si to uvědomovali.
 
TOPlist
 

[CNW:Counter]
Designed by SKYART studio